اس ام اس عاشقانه و جدید 93سری سیزدهم
نوشته شده توسط : شبنم

یه رابطه از او جایی خراب میشه

که تو ناراحتش کنی و یکی دیگه ارومش کنه

www.tanabedar.loxblog.com

کاش بدانی

قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیریو بلند بگویی بمان

نه اینکه شانه بالا بیندازی و ارام بگویی:

هر طور راحتی

www.tanabedar.loxblog.com

بی خیال است خیلی بیخیال

همان کسی که تمام خیال من است...

www.tanabedar.loxblog.com

پیامش را اشتباه فرستاد...

سلام نفسم...

کسی که شب بخیر گفته بود...

www.tanabedar.loxblog.com

دمش گرم ...

باران را میگویم...

به شانه ام زد و گفت:

خسته شدی؟

امروز تو استراحت کن من به جات میبارم

www.tanabedar.loxblog.com

بوی تو در تمام مسیر پیچیده :

باز رویای کدام عابر پیاده بوده ای...

www.tanabedar.loxblog.com

به او بگویید:

نگران شبهایم نباشد

سکوتم،قرصهایم،لرزش دستانم

 و

اشک چشمانم، همه هستند...

تنها نیستم...

www.tanabedar.loxblog.com

به سلامتی خنده ای که کمکت میکنه

حال داغونتو برای هر کسی توضیح ندی...

www.tanabedar.loxblog.com

دیگر ارزویی ندارم

اگر خودم نه ؟

حداقل موهای سرم سپپید بخت شدنند عاقبت

www.tanabedar.loxblog.com

در شب ارزوها
 
من اورا ارزو کرده بودم

او ، او را

www.tanabedar.loxblog.com

سر خاک من...!

اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه

اونی که نخواست ما رو ببینه بالاخره میاد دیدنم

اونی که حتی نیومد تولدم زیر تابوتمو میگیره

اونی که سلام نمیکرد میاد برای خداحافظی

چه روز قشنگیه اون روز،

همه هستن حیف که خودم نیستم

www.tanabedar.loxblog.com

کمی دور تر بایست..لطفا...

من دیوانه تر از انم که
 
بی هوا در اغوشت نگیرم...

www.tanabedar.loxblog.com

امروز عکس هایش را میسوزان...

کاری که سالهاست عکسش با من میکند...

www.tanabedar.loxblog.com

چقدر تلخ بود...

دهانش بوی سیگار میداد
 
و من میدانستم او سیگار نمیکشد...






:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه , اس ام اس دوستانه , اس ام اس رفاقت , اس ام اس جدایی , اس ام اس جدید , اس ام اس سیگار , اس ام اس ناراحتی , اس ام اس همدردی , اس ام اس 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 1546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: